Anunț de publicitate-INVITAȚIE DE PARTICIPARE ACHIZIȚIE DIRECTĂ
Descarcă documentație
COMUNA GÂRLENI
Nr. 2760/03.04.2023
Anunț de publicitate
INVITATIE DE PARTICIPARE
ACHIZIȚIE DIRECTĂ
Comuna Garleni, in calitate de autoritate contractanta, prin prezenta va invita sa participati la procesul de atribuire a contractului de servicii de expertiza tehnica prin personal specializat , atestat conform Ordinului M.D.L.P.A. nr. 817/23.06.2021, pentru lucrarii executate in cadrul obiectivului “AMENAJAREA TORENTULUI MUTULUI IN SAT LESPEZI, COMUNA GARLENI, JUDETUL BACAU„.
– cod CPV 71319000-7 Servicii de expetiza
Modalitatea de atribuire a contractului de achizitie publica: achizitie directa, in conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, respectiv, Autoritatea contractanta are dreptul de a achizitiona direct produse sau servicii in cazul in care valoarea estimata a achizitiei fara TVA este mai mica de 200120 lei, respectiv, in cazul in care valoarea estimata a achizitiei, fara TVA, este mai mica decat 900400 lei, pentru achizitiile de lucrari.
- Finanţarea se va face de la Buget local.
2, Valoarea estimate – 2000 lei fara TVA
cod CPV 71319000-7 Servicii de expetiza – 2000 lei fără TVA,
2. Modul de prezentare a ofertei: Ofertele vor fi transmise pe adresa de e mail primaria.girleni@yahoo.com, pana la data 07.04.2023, ora 12.00,
Oferta depusa de operatorul economic alaturi de documentele de calificare solicitate la punctul 7 trebuie sa cuprinda:
Propunerea financiara: Se va intocmi in conformitate cu legislatia in vigoare.
Propunerea tehnica:,Expertizarea tehnica a torentului Mutului este pentru gasirea unei solutii optime pentru a decolmata si a regulariza cursul apei , pentru evitarea inundatiilor. Se anexeaza studiul geologic privind debitul torentului Mutului, emis de Administratia Nationala “Apele Romane” Administratia Bazinala de Apa Siret.
Prestatorul se oblige sa presteze serviciile solicitate, la standardele legale si normativele in vigoarein conformitate cu legislatia romana actuala.
Propunerea tehnica v-a contine urmatoarele :
- O scurta descriere prvind modalitatea de prestare a serviciilor solicitate ;
- Numele persoanei desemnata de ofertant ca expert tehnic de calitate A7, B5, D , pentru lucrarii de regularizarii albiei.
- Certificate de atestare si legitimatie aferenta certificatului de atestare valabila pentru domeniile solicitate , in copii conform cu originalul ;
- Perioada de timp necesara ofertantului pentru intocmire expertizei tehnice;
- Declaratie de acceptare si insusire a conditiilor contractuale si a cerintelor din Caietul de sarcini.
3. Limba de redactarea ofertei: romana
4. Perioada de valabilitatea ofertelor: 60 zile fata de data transmiterii acestora.
5. Pretul ofertei este ferm si va fi exprimat in lei, fara TVA.
Nota: Nu se accepta actualizarea pretului contractului.
6. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de prestari servicii Pretul cel mai scazut, cu conditia prezentarii tuturor documentelor solicitate la punctual 2 si la punctul 7 din prezentul anunt.
7. Documente de calificare solicitate:
- Scrisoare de inaintare (Formularul 1);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 164 din LEGEA 98/2016 privind achizitiile publice (Formularul 2);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 165 din Legea 98/2016 privinda chizitiile publice. (Formularul 3);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. (Formularul 4);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 60 din Legeanr. 98/2016 privind achizitiile publice (Formularul 5);
- Declaratie privind acceptarea conditiilor contractual si indeplinire a contractului (Formular 6)
- Formularul de oferta (Formular 7);
- Imputernicire, daca este cazul (Formular 8);
- Declaratie respectare art.51 din legea 98/2016, privind achizitiile directe (Formular 9)
- Acord de asociere (Formular 10)- daca este cazul
- Angajament privind sustinerea tehnica –experienta similara (Formular 11)-daca este cazul
- Acord de subcontractare ( Formularul 12)- daca este cazul
- Formular propunere tehnica (Formular 13)
- Certificat constatator emis de ONRC din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie si aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA pentru persoane juridice, eliberat de MFP sau subunitatile subordonate care au calitatea de creditor bugetar (din acest certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la MOMENTUL DEPUNERII ACESTORA); .CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Consiliul Local (din acest certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la MOMENTUL DEPUNERII ACESTORA.
8. Prezentarea ofertei
Autoritatea contractanta va selecta oferta cu pretul cel mai scazut, care va deveni castigatoare dupa prezentarea si indeplinirea conditiilor mai sus mentionate, respective prezentarea documentelor de calificare, propunerii financiare si tehnice.
Finalizarea cumpararii directe se va face prin utilizarea catalogului electonic -ofertantul declarat castigator avand obligatia de a incarca in catalogul electronic in termen de 2 zile de la comunicare valoarea pentru care a fost declarata castigatoarea oferta acestuia.
Eventualele clarificari cu privire la documentatia de atribire vor fi trimise pe adresa de email: primaria.girleni@yahoo.com.
Raspunsurile vor fi publicate la adresa: https://primariagarleni.ro/, la prezentul anunt.
9. Conditii contract
- Durata contractului : contractul intra in vigoare de la data semnarii de catre ambel e parti si produce efecte pana la incheierea procesului verbal de receptiei la terminarea serviciilor. Durata de prestare a serviciilor : 30 de zile de la data emiterii ordinului de incepere ;
- Pretul final al contractului va fi pretul ofertei castigatoare.
- Orice mentiune a ofertantului care nu este in acord cu prezentul anunt si documentele conexe duce la respingerea ofertei.
10. La oferta de baza NU se acceptaoferte alternative.
11. Plata pretuluicontractului se vaefectua in contuloperatorului economic.
12. Data limita de publicare a ofertei pe site-ulhttp://e-licitatie.ro/pub, este: 2 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii.
13. Ofertele publicate in alt termen decat cel oferit de Autoritatea Contractanta, respectiv data publicarii prezentului anunt si termenul limita de primire oferte, nu vor fi luate in considerare.
14. Termenul de livrare este de 30 de zile calendaristic, pe baza procesului verbal de predare primire,.
Informatii suplimentare: la adresa de e mail primaria.girleni@yahoo.com, la adresa localitatea Garleni, str. Fantanele nr. 17, judetul Bacau, telefon 0234/268985, persoana de contact Postolache Mariana Daniela, consilier achizitii publice.
In situatia in care ofertantul cu pretul cel mai scazut nu va indeplini conditiile de participare/ refuza incheierea contractului, poate fi selectat/contactat ofertantul clasat pe locul doi.
VICEPRIMAR CU ATRIBUTII DE PRIMAR Consilier Achiziti Publice,
Stefan Constantin Gabriel Postolache Mariana Daniela