ANUNȚ DE CONCURS PENTRU POSTUL DE CASIER – PRIMĂRIA COMUNEI GÂRLENI

Primăria Comunei Gârleni, județul Bacău, în conformitate cu prevederile OUG nr. 156/2024 și OUG nr. 121/2023, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de INSPECTOR, clasa I, grad profesional superior (casier) în cadrul Compartimentului Financiar-Contabil.
Detalii despre concurs:
- Data și ora concursului: 14 aprilie 2025, ora 10:00
- Locația: Sediul Primăriei Comunei Gârleni, Str. Fântânele, nr. 17, județul Bacău
- Durata muncii: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
Concursul constă în trei etape succesive:
- Selecția dosarelor de înscriere
- Proba scrisă – 14 aprilie 2025, ora 10:00
- Interviul – 16 aprilie 2025, ora 10:00
Doar candidații declarați admiși la fiecare etapă vor putea participa la următoarea etapă a concursului.
Calendarul concursului:
- Publicare anunț: 14 martie 2025
- Perioada de depunere a dosarelor: 14 martie 2025 – 02 aprilie 2025, ora 16:00
- Proba scrisă: 14 aprilie 2025, ora 10:00
- Proba interviu: 16 aprilie 2025, ora 10:00
Condiții de participare:
Condiții generale:
- Cetățenie română și domiciliu în România
- Cunoașterea limbii române, scris și vorbit
- Vârsta minimă de 18 ani împliniți
- Capacitate deplină de exercițiu
- Stare de sănătate corespunzătoare
- Lipsa condamnărilor pentru infracțiuni care fac imposibilă ocuparea unei funcții publice
Condiții specifice:
- Studii: Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice
- Experiență: Minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor
- Competențe: Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației, nivel utilizator începător
Acte necesare pentru înscriere:
Dosarul de concurs trebuie să conțină următoarele documente, conform art. 94 alin. (2) din OUG nr. 57/2019:
- Formularul de înscriere – disponibil la sediul Primăriei și pe site-ul oficial
- Copie carte de identitate
- Copie certificat de naștere și, dacă este cazul, documente privind schimbarea numelui
- Copii ale diplomelor de studii și ale certificatelor de specializare
- Copia carnetului de muncă și/sau adeverința privind vechimea în muncă
- Cazier judiciar
- Adeverință medicală eliberată de medicul de familie (nu mai veche de 6 luni)
- Aviz psihologic eliberat de un specialist acreditat
- Declarație pe propria răspundere privind:
- Lipsa destituirilor disciplinare în ultimii 3 ani
- Absența calității de lucrător sau colaborator al Securității
Dosarele se depun la sediul Primăriei Comunei Gârleni, Compartiment Resurse Umane, în intervalul 14 martie – 02 aprilie 2025, între orele 08:00-16:00.
Bibliografie și informații suplimentare:
Lista completă a actelor necesare, bibliografia pentru concurs și fișa postului sunt disponibile:
- La sediul Primăriei Comunei Gârleni
- Pe site-ul oficial: www.primariagarleni.ro
Pentru informații suplimentare, contactați Compartimentul Resurse Umane la numărul 0722 221 097. Persoană de contact: Bulău Camelia Mihaela – consilier superior.
Documente
PRIMAR,
Ștefan PUȘCAȘU