ANUNȚ DE CONCURS PENTRU POSTUL DE CASIER – PRIMĂRIA COMUNEI GÂRLENI – Primaria Garleni

ANUNȚ DE CONCURS PENTRU POSTUL DE CASIER – PRIMĂRIA COMUNEI GÂRLENI

ANUNȚ DE CONCURS PENTRU POSTUL DE CASIER – PRIMĂRIA COMUNEI GÂRLENI

Primăria Comunei Gârleni, județul Bacău, în conformitate cu prevederile OUG nr. 156/2024 și OUG nr. 121/2023, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de INSPECTOR, clasa I, grad profesional superior (casier) în cadrul Compartimentului Financiar-Contabil.


Detalii despre concurs:

  • Data și ora concursului: 14 aprilie 2025, ora 10:00
  • Locația: Sediul Primăriei Comunei Gârleni, Str. Fântânele, nr. 17, județul Bacău
  • Durata muncii: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

Concursul constă în trei etape succesive:

  1. Selecția dosarelor de înscriere
  2. Proba scrisă – 14 aprilie 2025, ora 10:00
  3. Interviul – 16 aprilie 2025, ora 10:00

Doar candidații declarați admiși la fiecare etapă vor putea participa la următoarea etapă a concursului.


Calendarul concursului:

  • Publicare anunț: 14 martie 2025
  • Perioada de depunere a dosarelor: 14 martie 2025 – 02 aprilie 2025, ora 16:00
  • Proba scrisă: 14 aprilie 2025, ora 10:00
  • Proba interviu: 16 aprilie 2025, ora 10:00

Condiții de participare:

Condiții generale:

  • Cetățenie română și domiciliu în România
  • Cunoașterea limbii române, scris și vorbit
  • Vârsta minimă de 18 ani împliniți
  • Capacitate deplină de exercițiu
  • Stare de sănătate corespunzătoare
  • Lipsa condamnărilor pentru infracțiuni care fac imposibilă ocuparea unei funcții publice

Condiții specifice:

  • Studii: Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice
  • Experiență: Minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor
  • Competențe: Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației, nivel utilizator începător

Acte necesare pentru înscriere:

Dosarul de concurs trebuie să conțină următoarele documente, conform art. 94 alin. (2) din OUG nr. 57/2019:

  1. Formularul de înscriere – disponibil la sediul Primăriei și pe site-ul oficial
  2. Copie carte de identitate
  3. Copie certificat de naștere și, dacă este cazul, documente privind schimbarea numelui
  4. Copii ale diplomelor de studii și ale certificatelor de specializare
  5. Copia carnetului de muncă și/sau adeverința privind vechimea în muncă
  6. Cazier judiciar
  7. Adeverință medicală eliberată de medicul de familie (nu mai veche de 6 luni)
  8. Aviz psihologic eliberat de un specialist acreditat
  9. Declarație pe propria răspundere privind:
    • Lipsa destituirilor disciplinare în ultimii 3 ani
    • Absența calității de lucrător sau colaborator al Securității

Dosarele se depun la sediul Primăriei Comunei Gârleni, Compartiment Resurse Umane, în intervalul 14 martie – 02 aprilie 2025, între orele 08:00-16:00.


Bibliografie și informații suplimentare:

Lista completă a actelor necesare, bibliografia pentru concurs și fișa postului sunt disponibile:

Pentru informații suplimentare, contactați Compartimentul Resurse Umane la numărul 0722 221 097. Persoană de contact: Bulău Camelia Mihaela – consilier superior.

Documente


PRIMAR,
Ștefan PUȘCAȘU

menu
menu
sikerimm